Electronic Drive Control - w skrócie system EDC, który jest rozwijany od początku istnienia firmy, czyli od 15 listopada 2015 roku. Konsekwentnie dążymy do tego, aby sprostać oczekiwaniom naszych pracowników. Dajemy im możliwość by poczuli się jak prawdziwi zawodowi kierowcy. Ułatwiamy pracę poprzez zautomatyzowanie rozliczeń oraz wprowadzenie ograniczeń, co pozwala na zdrową rywalizację.



Menu EDC - jest to główna strona EDC, na której znajdują się przekierowania do poszczególnych komponentów jakie oferuje nasz system




Ranking - w tym miejscu kierowca sprawdzi statystyki zarówno swoje, jak i pozostałych kierowców.




Sklep - tu pracownik inwestuje punkty w gadżety.




Inwentarz - tu pracownik znajdzie podgląd zakupionych przez siebie przedmiotów.




Zarządzanie sklepem - dodawanie i edycja przedmiotów.




Rozliczenia - w tym miejscu rozliczamy naszych pracowników.




Warsztat - miejsce, w którym znajdują się raporty kierowców z uszkodzeń.




Logi - w tym miejscu Zarząd sprawdza wykroczenia kierowców.




Mapa - podgląd naszych pracowników na pełnowymiarowej mapie online.




Tachograf - jest to dodatkowe urządzenie dla pracownika PMK Logistics, które kontroluje jego czas pracy oraz prędkość z jaką się obecnie porusza.